Bloggnamn

Ja, hörrenini tjejer... Nu har jag ju inte sådär jätte kreativa förslag till våran gemensamma bloggs namn, men jag har några förslag till hur vi kan komma fram till något bra däremot.

Kanske ett låtnamn från någon av 30stm låtar? Eller en rad från någon av våra favoritlåtar? Eller annars kan man ju ta och översätta ett ord som vi tycker representerar oss (inte faghag då x3) till något cool språk (japanska? ^^).

Som sagt var det ju inte jättekreativt men det är ju i alla fall någonting, eftersom våra förslag med enkla siffror inte var så jättebra i alla fall (eftersom man inte kunde ha siffror i sitt bloggnamn > >).

Själv gillar jag Anarchy in Tokyo (^^' Tihi)

Nej, men allvarligt, vad tycker ni? Annars kan man typ heta någonting så enkelt som four. Fast sen blev jag lite inne på seven, som i de sju dödssynderna. Jag skulle helt lugnt vara högmod x3

Bomba min dumpning
Fangirlsquel av: Jonas

Kan man inte heta siffror även om man har bokstäver med också? :(

2008-11-16 @ 18:56:09
Fangirlsquel av: Sofia

Jag är helt såld på Johannas argument om att man måste ändå vara en bra bloggare för att kunna bli känd, och man skriver bäst om saker man faktiskt bryr sig ett skit om. Ner med mode, kan vi inte snälla ta något annat att skriva om?? Film? Musik? Matte? Killar? Vad som helst, det är ju ingen idé att starta modeblogg om man skiter fullständigt i det, då bryr man sig ju inte om att skriva något icke-flummigt.

2008-11-16 @ 20:55:13
URL: http://nightsgrow.blogg.se/
Fangirlsquel av: Vischnu

Alltså... Personligen är jag ganska förtjust i namnet Fred. Så ni kan ju kalla er för F.R.E.D som står för Fnask, Rolf, Elaka Daturare (naturare fast förkylt...)............. Men det är ju inget tvång, asså ni kan ju kalla er för Paj annars.



Fråga inte om varför jag har skrivit sådär x(

2008-11-17 @ 17:19:58
URL: http://ondapingvinen.blogg.se/

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0