Fangirls sucks

Varför varför varför?

Jag är alldelens för fangirlig av mig, därför.

Usch. Jag har varit fangirlig inte bara en gång utan TVÅ gånger! Först blir vår nedminskade kvartett fangirliga för att Mike håller upp dörren till oss, vi tackar och han säger "Varsågod" och det blir uppenbarligen så som man inte vill att det ska bli; Vi är allmänt fangirliga.

Men sen sitter jag och nördar en fin sida som vissa vet vilken det är och jag har även nämnt för några att alla söta pojkar verkar heta Alexander på den sidan. Emo-pojken som vi agreeade om att han var söt skrev jag till. Och han skrev till mig. Tillbaka skrev jag:

(Antingen kan jag skriva min fula fangirl reaktion eller så vet jag helt enkelt inte hur jag ska svara>> Hm...)


Okej ^_____________^ (Du kan ju gissa vilden det var>w<)

Jag suger. Faktiskt. Jag hatar att vara fangirl ibland. Yuck > >


Bomba min dumpning
Fangirlsquel av: Sofia

Inte sa han väl varsågod Amanda...

2008-11-26 @ 19:22:04
URL: http://nightsgrow.blogg.se/
Fangirlsquel av: Sofia

Jag förstår inte vad du svarade O.o Det i parentesen?

2008-11-26 @ 22:00:34
URL: http://nightsgrow.blogg.se/

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0