Gå ut härifrån, gå ut härifrån, gå ut härifrån!

Matilda har en lite "I'm going psyko"-moment just nu. Hon har stått och skrikit till mamma och pappa i en halvtimme att hon hatar dem och att hon aldrig vill se dem igen och att hon inte vill att de bryr sig om henne. Jag tycker det låter väldigt normalt. Om jag någonsin säger till någon att jag hatar mina föräldrar vill jag att den personen går och säger det till alla personer som man kan tänka sig ska göra någonting åt det och försöka få mig inlagd på ett psyksjukhus.

Matilda vill uppenbarligen rymma hemifrån. Förra gången hon ville det gick hon i... ettan tror jag. Och då kunde vi locka tillbaka henne med chokladpudding. Antar att problemen är lite större nu. Och att chokladpuddingen inte kommer att hjälpa.

Nu skriker hon snart ännu högre att hon vill att de går ut från hennes rum. Allt för att hon Verkligen, Verkligen vill röka. Och supa. Och få göra Precis som Hon vill. Men mamma och pappa inte vill det.

Hur skulle vi möjligen kunna vara systrar? Kan vi verkligen ha samma gener i kroppen, eller är det automatiskt så att om man har tre döttrar att mellandottern ska vara OTROLIGT trotsig.

Tja. Jag fryser.

Bomba min dumpning

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0