I know it hurts so bad just trying

Idag stod Sofia och nudgade Arne (aka; Jared) på idrotten. Vilket påminner mig nu om att jag måste träna glosorna till engelskan imorgon, eftersom jag inte har gjort det än. Vilket skulle vara behövligt.

Plus att skriva på svenskan skulle vara ganska normalt tänkt av normala studenter. Undrar om jag måste borträknas från båda?

Sen har vi matten, fysiken, biologin (även om vi jobbade väldigt bra på den idag och gjorde typ alla frågorna) och säkert något mer som jag har glömt. Men jag tror inte det (läs: Jag hoppas inte det). Litterära Gestaltningen är jag i alla fall klar med.

Jag hoppas bara att vi faktiskt Åker bort i helgen, så jag inte har sagt nej till Twilight (även om det inte känns som en stor förlust egentligen) och en fin övernattning hos Sofia. Det brukar ju alltid vara så roligt ;___; Jag känner mig helt utesluten. Och väldigt mobbad. Nåväl, annars får jag väl tid att räkna på i fysiken och matten, och kanske (men bara kanske då ^.-) läsa om Evolutionen så jag redan fattar lite när Peter ska ha genomgång nästa vecka på det. Även om Evolutionen inte ska vara så svår att förklara tycker jag. Läs The God Delusion så borde man fatta vad det handlar om, och den handlar ju inte ens om Evolutionen särskilt mycket.

Nåväl.

Hinner jag ska jag väl skriva på Romeo lite grann i helgen också. Eller mycket, så jag i alla fall hinner komma till kapitel femton någon gång. Kapitel fjorton är så tråkigt att skriva och många (*host*) väntar ju på att få läsa det.
Men känner jag mig själv så blir det väl så att om jag får någon tid över - eller inte för den delen - så kommer jag rollspela. Eller bara allmänt nörda vid datorn.

Det är Matildas fel att jag inte gjorde någonting förra helgen för att hon gjorde mig arg. Vilket gör mig arg.

Sayonara i alla fall.

Bomba min dumpning
Fangirlsquel av: Anonym

Det var han som nudgade mig! Bara smög fram och..nudgeade mig. Tekniskt genidrag visserligen

2008-11-20 @ 20:11:00
Fangirlsquel av: Sofia

Ja du vet ju vem det var ifrån, vad gjorde matila förra helgen?

2008-11-20 @ 20:12:00

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0