Jag är inte avundsjuk

Okej, nu är jag redo att vara arg och sedan ska jag vara resonabel.


GAH! JÄVLA CP-FITT HELVETES JÄVLA PISSRÅTTA JÄVLA UNGJÄVEL SOM ÄR ÄLDRE ÄN MIG OCH VARFÖR I HELASTE HELVETE ÄR LIVET SÅ JÄVLA....!! GAH!


Okej. Det var inte jag som var arg, det var jag som var förbannad, deprimerad, avundsjuk och oresonabel. Kändes lite irrationellt gjort ^^'


Nu ska jag vara arg och irrationell.


Varför i helaste helvete? Okej, är hon helt störd eller vad är det för fel på människan? Jävla... Okej, jag ska inte förolämpa henne.

Men vad i hela...? Hur kan hon gå och vara oartig och fula sig mot Jared? Är det något allvarligt fel i hennes huvud eller vad? Och ärligt talat; Folk våldtar inte andra mitt på en jävla Award. Om de börjar dra dig därifrån, visst; Stick, skrik eller vad fan, men kolla Vem som drar dig därifrån va?


Och HERREGUD! Hur kan hon inte bara veta vem perfektionens perfektion är? Det enda som saknas egentligen är att det finns en bild på honom i ordboken under perfektion. Jag menar; Hans perfektighet går ju inte att missa? Och om man nu inte råkar känna som jag and tha gang, så vet man väl ändå vem han är? Hon bor väl ändå inte under en sten, eller har jag missuppfattat någonting? Jared kanske var på en galafest under en sten?

Och! Och! Han var typ disguised, MEN! Men; Hans perfektion lyser ju igenom! Det är som en underbar aura kring honom. Right, right? Am I wrong?


Okej, dags för resonabla Amanda att komma fram.


Jag hatar henne inte. Jag är avundsjuk. Jag är avundsjuk och kanske ogillar henne. Mest avundsjuk. Sen tycker jag väl att hon är lite korkad också. Och sen tycker jag att hon ändå ser ganska alldaglig ut. Som alla på stan, fast förmodligen modellsmal eller någonting.

Det är okej, jag är inte arg längre. Det har runnit av mig. Jag är fortfarande avundsjuk, jag är fortfarande vanliga gamla Amanda som skulle göra vad som helst för att träffa Jared och skulle dö om han grabbade tag i mig och bad mig följa med. Som skulle vakna till liv igen om resten av bandet kom. Och jag skulle verkligen inte säga att jag är på dåligt humör när jag får träffa 30 seconds to mars. Frågar de; "Why are you being so rude to us?" svarar man (jag) "Because I'm stupid and blind, forgive me your highness and please spare my head m(__)m" och är gravallvarlig.

Jag är avundsjuk. Jag vill slå in hennes huvud, men det är inte för att jag ogillar henne, hatar henne osv utan för att jag är avundsjuk. Resten kommer i andra hand. Okej. Visst är jag en bra människa, som erkänner att jag är avundsjuk.

Nej, jag tycker hon kan få sin Bill, jag vill inte ha honom. Hon får Bill och hon kan få hela Tokio Hotel för den delen, så får ve 30 seconds to mars. Så kan vi lära dem vilka man ska prata med och vilka man ska hålla sig undan.


Nu kommer jag dö, för jag har uppfyllt dödssynderna: Pride, Gluttony, Sloth, Lust, Envy, Wrath och Greed inom loppet av två dagar. Det är ont.

När jag kommer till efter livet kommer jag att sitta i Jareds knä och dö.


Jag är avundsjuk på Kenza. Är ni nöjda nu?


Inget xoxo från mig.


Ps. Förlåt alla ni icke-klasskompisar-som-nördar-30stm-och-snygga-killar-lika-mycket-som-jag. Ni borde inte ha fått läsa detta. Vad jag däremot inte förstår är varför ni, mina vänner, fick för er att läsa den där bloggen? Varför? Vi var lyckligt ovetande för bara några timmar sedan. Jag hade haft en bra dag och sen gick ni bara och gav den ett hemskt slut. Shame on you!


Bomba min dumpning
Fangirlsquel av: Maja

Hejsan.



Hoppas att du har haft en hittills bra dag. Kika gärna in på min blogg, och kommentarer är alltid roligt :)



/Maja

2008-11-12 @ 11:31:43
URL: http://knockmeoutagain.blogg.se/
Fangirlsquel av: Jonas

Majas kommentar är ju bara för komisk hahahah xD "Hoppas du har haft en hittills bra dag!" HAHAHAHAHHAHA, hon läste ju verkligen inlägget också :P

2008-11-16 @ 19:01:12

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0