Jag ser gärna Edward varje morgon från och med idag

Så då var man tillslut i skolan. Börjar om en sisådär tio minuter, men jag tänkte dra ut på tiden lite grann och kanske se pojken som säger saker som redan är uppenbara (Jonna, du vet att jag menar Arne eller hur?). Jag steg inte upp särskilt tidigt idag egentligen, men jag hann som med allting jag ville ha gjort innan jag gick till bussen. Jag känner mig sådär härligt lagomt sunkig.

Igår hade jag minsann tre minuter på mig att svara på två rollspel. Jag hann inte. Jag hann svara på ett av dem, men vette fan om Tim hann ta emot det innan jag loggades ur. Jag gillar inte föräldrakontroll på våran stationära dator. Det är jobbigt. >x<
I vilket fall som helst verkar mitt och Davids rollspel intressant. Det är typ lite Matrix baserat, fast sjukare med annan story och det är inte en alternativ värld som finns i en dator. Fast jag vet inte om jag vill vara en person som blir hjärntvättad eller en person som hjärntvättar.

I alla fall...

Nu ska jag gå ner till femman och hitta Linda, så hon inte sitter och väntar på mig. Pojken som säger saker som redan är uppenbara har inte uppenbarat sig.

Däremot har jag redan hunnit se Edward och det var väldigt trevligt. Han är en sådan där person som är kul att se på, men som inte ger mig hjärtattacker varje gång han dyker upp. Skönt att det finns någon sådan person i skolan i alla fall.


Bomba min dumpning

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0