Jonas, säg åt din bror att sluta stirra på mig!

GAH! Idag såg jag en kille på stan som jag råkade känna igen, som jag kanske inte borde känna igen, eftersom jag aldrig egentligent träffat honom!

I vilket fall som helst... Låt mig förklara;

En kille var en gång in på min bilddagbok. Jag gick in på hans bilddagbok och tänkte genast "OMFGosh! Han ser ut som Sebastian (i Romeo), fast med ljusare hår och lite äldre!"

Inget mer med det. Nu kändes det ju väldigt skumt att stå och vänta på bussen, och helt plötsligt tänka "Nämen! Det är ju Sebastian!" bara för att sekunden senare inse att det visst inte är han, eftersom han egentligen bara finns i mitt huvud.

Oh crap. Han stirrade dessutom på mig >x<

Bomba min dumpning
Fangirlsquel av: Sofia

Mah! Vad heter han på bilddagboken!?

2008-11-19 @ 22:47:38
URL: http://nightsgrow.blogg.se/

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0