Proms are so super-tacky two~

Jag gick typ balistic på min nagel-piercing ikväll. Om man tyckte den var tacky igår skall man se den nu. Det är en kedja mellan två naglar nu istället, för korset gick sönder. Och jag fastnar ta mig fan HELA tiden i tangentbordet.

 Den är awesomely snygg, men den är irriterande som fan. Jag kan ju inte skriva alls. Vilket jag ska göra nu. På Romeo alltså. Kan nu uppmuntra alla med att säga att jag har nästan ledigt imorgon, vilket är najs. För då kan jag skriva på Romeo och alternativt räkna lite matte. ALTERNATIVT sa jag.

Nä nu ska jag dra bort kedjan så jag inte drar av mig en nagel eller två i natt, samt kan dusch imorgon. Och självfallet skriva utan att fastna var tredje tangentnedtryck. Som nu. W  is the letter to get me out.

Bomba min dumpning
Fangirlsquel av: Jonas

Kolt!

2008-11-11 @ 20:34:48

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0