Spoiler~

Okej. Kakashi dog inte. Kakashi överlevde. Kakashi använde sig super elit mangekyougan för att "trolla bort" spiken och överlevde. Sen tänker han "Oj, jag har nästan ingen stamina kvar." Sen kommer Pain och säger "You sure are persistant" och man skriker "VEM FAN ÄR DET SOM ÄR PERSISTAN HÄR EGENTLIGEN!?" Så tänker han skjuta en bomb emot Choji, men då tänker Kakashi "Om jag använder Mangekyougan igen så kommer jag att dö."

Jag skriker lite på Kakashi, för alla vet att jag skriker när jag blir upprörd (eller hur?).

Kakashi använder i alla fall Mangekyougan. Sen tänker han "Detta är min sista stund i livet" och så har han sin sista jävla önskning.

Nu vill jag slå någon. Helst Masashi för att han måste ha ihjäl Kakashi. Kan han inte bara stoppa dit Sasuke eller någonting? Och dessutom är allting Sasukes fel! Faktiskt. Jävla pucko.

Bomba min dumpning
Fangirlsquel av: Amien

Håller med, allt är Sasukes fel. : (

2008-11-09 @ 00:48:37

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0