Surprisingly, shockingly - James Joyce

Mike, Mike. Mike. Mike Mike Mike Mike, Mike. Städis. Mike. Mike är söt. Mike stör mig och Mike stör mitt liv. Mitt liv är ur balans och jag vill att Erika kommer hem och bankar vett i mig för hon är den enda som slår mig. Jag vill att hon tar med sig Tim så att han kan prata vett med mig för han är den enda som hitintills gjort det. Jag vill att Mike går upp i rök och ersätts med Mikael, för honom kan jag få. Han är redan min.
Jag vill ha ett episkt namn som James Joyce och jag vill för allt i världen vara klar med Romeo imorgon. Blått. Blått. Rött. Blått och rött och mamma har migrän. Mamma vill ha massage och jag väcks mitt i natten förmodligen igen. Jag vill inte till skolan imorgon men skolan är viktig för mig.
Hur fan ska jag komma över Mike? Kan det inte komma en LTU-kille och säga att han är singel? Och bli tillsammans med mig. Jag vill att Erik och Emil ska finnas. Och Mattias och Sebastian.

Det båser ute. Tror jag. Det är mörkt ute i alla fall och jag kan fan inte få ut bilden av Mike ur mitt huvud. Erika jag saknar dig, jag hade aldrig sådana här problem när jag var med dig. Tyst. Det var inte så här då. Jag vill ju sluta tänka på honom. Du har dessutom ditt nu, jag borde låta dig vara.
Äh, jag borde förmodligen bara slå huvudet blodigt emot tangentbordet innan jag drar ut huvudet ur min jävla bubbla och faktiskt hittar någon åt mig. Eller så sitter jag bara kvar här resten av mitt liv och bara struntar i allt det andra. Skriver på Romeo.

Jag borde lyssna på Tim. Tim är logisk. Han kom med helt smarta svar på mina fangirl-squeals efter Mike. Som jag bara kan komma på två andra svar på jag fått; *fangirl-squeal* och "JAMEN PRATA MED HONOM DÅ!"

Strunta i mig. Jag är dum. Jag ska krypa tillbaka i mun bubbla igen och gömma mig under en sten. Jag klarar mig alldelens utmärkt där. Jag är bättre än allt det andra. Än att springa runt och vara besatt. Även om han har en helt underbar sleeve. Och en väldigt fin käke. Och hår. Och glasögon.
Tyst med mig. Det finns många andra sådana. Tyst. Sluta läs och jag sluter skriva.

Mike, Mike. Mike. Mike Mike Mike Mike, Mike. Städis. Mike. Mike är söt.


Bomba min dumpning

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0