Update: GÅ HÄRIFRÅN!

Matilda stack. Det ante mig. Men eftersom hon har sitt rum på nedervåningen och mamma och pappa faktiskt lät henne vara var det inte så svårt att räkna ut att hon skulle dra. Undrar hur lång tid det tar innan pappa hittar henne. Hoppas att hennes kompisars föräldrar i alla fall är klokare än både henne och hennes vänner och ringer hem till oss om hon kommer dit. För det lär hon väl göra. Sista bussen härifrån till Luleå har i alla fall gått. Däremot inte härifrån till andra hållet.

Undrar om vi kommer få läsa i tidningarna om henne kanske? Äh, nu ska jag inte vara negativ. Jag hatar inte alla människor, bara världen i allmänhet.

Ps. Om ni inte uppfattade det så älskar jag faktiskt min syster och vill att hon kommer hel hem. Även om jag tycker att hon är en komplett idiot till fjortis mesta delen av tiden. Men det är ju så hon vill vara, det förklarade hon ju för mig i somras.

Bomba min dumpning

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0