When you are the one, the one that lies close to me

Hej hej allihopa. Jag skriver på Romeo. Eller skrev. Och jag är liten.

Jag gillar inte att tänka på att Erika bor i Stockholm, det är enklare och mindre obekvämt att bara säga att hon inte är här just nu. Att hon kommer hem sen igen. Men sen kommer tanken sig smygandes som ett monster udner sängen och skrämmer mig. Hon kanske inte tänker på det här som hem längre. Stockholm är kanske hem. Kan Stockholm verkligen vara hem?

Okej, för att undvika långa emo inlägg (för jag tror jag skrivit ganska många sådana) så ska jag över gå till någonting annat. Samtals byte, samtals byte...

...

FUCK NO! Det enda jag tänker på är att Kakashi kan vara död! ;__; Och att Matthew Grey Gubler är ganska söt. För han ser så nördig ut. Och att jag tror att han är 27 (because that is the magic number, ya know?).

I vilket fall som helst. Jag ska läsa Erikas blogg. Jag ska se Criminal Minds. Jag ska skriva på Romeo, för tro det eller ej (*host*) jag känner mig ganska inspirerad att skriva om när Christian deppar ihop och Emil rä vanligt cynisk och lagomt emo. Faktiskt.

(Och såhär slutar det om man lyssnar på The Ghost of You samtidigt som man deppar ihop.)

At the end of the world, or the last thing I'd see, you were never coming home, never coming home.
Could I, should I?
If I fall? If I fall down...

Bomba min dumpning

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0