And we ate pizza and danced all night long

Mitt ansikte är fettigt, jag har finnar typ överallt plus att det är den tiden på månaden. Jag har börjat bli så pass lönnig att jag stoppar in mina lovehandels i byxan - Precis som Jonna. Jag har ingen pojkvän. Men jag är ändå glad av någon anledning.

Kan det bero på att jag har så sjukt underbara vänner? Personer som man bara kan sitta och säga hur underbart het Jared är utan att de blir less? Som jag kan sova hos och precis när alla har tystnat och ska sova så kan jag sätta mig upp och börja prata om något helt random jag började tänka på med dem? Kan det bero på att jag mår bra just idag och att jag inte ens är ledsen över att jag inte fick ha ananas på min hembakade pizza igår för att alla tyckte det skulle "smaka av sig" på deras pizzor? Jag får nämnligen det idag istället. Precis likadant. Fast med ananas.
Kan det bero på att jag just har fått en skrivlust till Romeo så det bränner i fingrarna men jag kan inte skriva för jag fick just en kallelse att äta min underbara pizza? Eller för att R-15 är underbart bra?

Mitt liv är just nu så underbart.

Jag älskar er alla.


Bomba min dumpning
Fangirlsquel av: Sofia

Älskar dig också Amanda. Det är helt olika att ha översovning med er och att ha dom med Johanna och crewet. Dom är iväg och letar någon fest nere vid porsö centrum just nu xD

2008-10-04 @ 22:41:32
Fangirlsquel av: Jonna

Jag älskar dig med, men du menar alltså att du tycker att jag är lönnig?

2008-10-07 @ 17:35:13

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0