Ångest

Jag vet inte riktigt varför, men jag känner mig så tragiskt nere just nu. Jag känner mig lönnig, finnig och opojkvännig. Otillräcklig i skolan, även om vi hade värsta major diskution i skolan idag om att man kan gå ut med bara G:n och få über jobb om man gått natur. Jag är inte så pepp.

Jag tror det kan bero på att jag just har haft mens. Och på grund av att vi har sett Knut, Egon, Håret, Wimp och Jared idag. Alternativt Mike, men jag tvivlar på det. Det var nog bara min egen inbillning. Förmodligen. Det jag menar är att det är tragiskt att de är fula och att vi fortfarande inte riktigt kan släppa taget om dem. Undantag Jared som fortfarande är snygg.

Det är orättvist att han är lönnig och jag är lönnig men jag tycker ändå barad et är han som är snygg. Varför ska jag kunna greppa tag om min mage för? Det är inte hälsosamt för tonåringar att ha ideal. De mår redan tillräckligt dåligt som det är med plugg och ångest över pojkvänner och flickvänner och framtidsval osv.

Suck.

"I'M JUST A MAN(Människa då alltså)!"

Skulle inte kännas helt fel att ha en kille. Fast jag har ju Sofia som sista utvägen i trean. Hon duger lika gott än så länge. Även om jag inte skulle säga nej till Mike och jag är VÄLDIGT säker på att hon aldrig skulle säga nej till Jared. Ungefär lika säker som på att ingen av oss skulle säga nej till riktiga Jared heller. Möjligen Linda, men hon har en paj.

Bomba min dumpning
Fangirlsquel av: Sofia

Pffft tror du verkligen Linda skulle säga nej till Jared! Hah! Jag tvivlar.

2008-10-07 @ 22:20:48
URL: http://nightsgrow.blogg.se/
Fangirlsquel av: Sofia

Den där bakgrunden gör det lite jobbigt att läsa inläggen :/

2008-10-07 @ 22:21:43
Fangirlsquel av: Jonna

Jag skulle inte säga nej till nån..

2008-10-09 @ 20:12:29
Fangirlsquel av: Jonna

Förutom David då.. eller nån i våran klass.

2008-10-09 @ 20:13:07

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0