I remember when we used to laugh

För dem som INTE har uppdaterat sig på mitt liv på senaste tiden så ska de få veta att jag ska beblanda mig med storstadsbor nästa vecka. Jajamänsan, jag skall till huvudstaden. Ja, minsann. Jag ska hälsa på Erika-chan.

Jag längtar. Vi ska nörda (som om det var någonting jag aldrig gör) och jag ska minsann köpa lite fler Naruto-böcker och lite yaoi också så att jag kan introducera Sofia lite mer (för när du väl har börjat tänka att killar hånglar på fritiden, då är du illa ute). Och om jag kanske köper en Absolute Boyfriend så blir hon jätteglad. Får se till att jag inte köper sista boken bara.

Sen ska jag nog ta med mig lite fina filmer också. Typ Batman. Den är fin.

Bomba min dumpning
Fangirlsquel av: Anonym

Det är Jonna som inte gillar sista boken, jag tycker ju att den är bra. Fast när han är liten är bäst, det är väl typ trean?

2008-10-20 @ 19:38:25

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0