Inte igen!

Idag har typ varit jobbig. För den var inte som den skulle vara. För det känns (för mig) som att vi inte flummade som vi brukar göra. Och det känns HELT fel. Jag tror det är för att Linda SKOLKADE (Jag är arg på dig nu Linda) från Litt. Gest. Det sög. Det suger att hon typ inte väntade på mig heller, dumma ungen.

Imorgon hoppas jag blir bättre. För jag orkar minsann inte ha en tråkig dag till faktiskt. Det var så tråkigt. För det kändes som riktig skola borde kännas.

Imorgon hoppas jag vi ser någon kul. Så att det känns som vanligt igen.


Bomba min dumpning
Fangirlsquel av: Sofia

Är du på att springa runt och flumma före eller efter vi fått hjälp av Kent med fysiken? ^^

2008-10-13 @ 21:15:09
URL: http://nightsgrow.blogg.se/

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0