Köttbullsås och mjölk

De som har kollat in min gamla blogg har läst ett inlägg med citatet:

"Kom X, så går vi och dricker mjölk"

av Y och en förklaring till varför det är så kul. Den tänker jag däremot inte ta upp nu, de som vet vet och de som inte vet. Ja.

Nu har det kommit upp ett till citat med X. Från Paul. Angående Xs väldigt tydligt markerade sugmärken. Som såg ut som köttbullsås (brunsås).


"X, du måste skaffa någon som inte suger så hårt."


Ja, det eller så måste han lära Y hur man suger ordentligt.


Bomba min dumpning
Fangirlsquel av: Jonna

Alltså, jag visste seriöst inte att Paul visste om sånna där saker.. eller okej han visste om det, men inte att han skulle känna igen det. Om jag hade sett det först hade jag trott att han ramlat och slagit sig eller nåt xD

2008-10-21 @ 18:24:00
Fangirlsquel av: Jonna

Men så är ju inte jag den mest erfarne personen inom det området heller..

2008-10-21 @ 18:25:00

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0