Muy pinsamto

Igår höll jag på utföra ett av mina mest pinsamma moments. Det hände efter skolan hade slutat och jag var på väg till bussen.

Jag kom ut från skolan och såg Martin längre fram på vägen, gåendes emot busshållsplatsen (uppenbarligen). Så jag börjar springa emot honom. Konstigt nog hör han inte hur mina klackar slår mindre diskret emot marken när jag kommer springandes a la Knut med älgsteg i trappan. Jag förbereder mig för att slå till honom med min vante, men när jag är någon meter ifrån bara ser jag någonting revolutionerande; Killen har hål i öronen!
Generad sänker jag min hand och är tvingad till att fortsätta springa förbi som om jag har väldigt bråttom till bussen, eftersom denna blonda pojke med likadan tröja och sportbag inte var Martin. Usch usch så fult det hade varit om jag hade råkat slå till honom!

Pinsamt för mig!

Bomba min dumpning
Fangirlsquel av: Anonym

HAHAHAHAHHAHHAHAH xD jag kan se det framför mig, om duhade slagit till han alltså :P

2008-10-19 @ 11:26:19

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0