Skolan är lätt - Om man försöker klara av den

Jag sitter här och är nästintill helt klar för att sätta mig på bussen och dra till skolan. Men bara nästan.

Jag längtar till skolan. För att umgås. Fysiken känns inte alls så lockande eftersom det just nu lika gärna kan resultera i ett inte så smickrande IG, då jag inte jobbat en enda uppgift på de två kapitel vi har jobbat med sedan lovet. Och vi har prov nästa vecka. jag ser inte fram emot att rå plugga fysiken, samtidigt som jag ska försöka komma ikapp typ trettio tal i matten, som jag inte vågar be om hjälp med i skolan för Kent tror att jag är ikapp tillslut. Usch vad jag ställer till det för mig.

Jag har i alla fall inga programeringsuppgifter kvar att göra. Bara övningarna till kapitel fem. Men jag tror inte dem är jätteobligatoriska, eftersom vi skulle göra en valutakonverterare tills när det nu var. Som jag har gjort (WOHO!).

Men nu måste jag göra klart det sista, för det skulle inte vara så roligt att komma typ en kvart sent till fysiken för att jag missat bussen. Inte alls roligt.

Bomba min dumpning

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0