Städis; Nyaa~

Idag hade vi DansBadminton på idrotten, som det nu är så fint döpt till. Fast egentligen var det bara badminton, men jag och gänget stod och fulade oss med våra försök till awesome danser. Som inte var så awesome utan fula då. Sen gav jag nog Josse tinitus, eller gjorde henne döv.

Sen diskuterade jag och Linda hur Sofia skulle reagera om Jared frågade henne om hon ville gå med honom på skolbalen. Vi gissade att hon skulle stå väldigt tyst och inte andas. Så skulle vi få svara att "jo, det vill hon nog, men du kan inte förvänta dig att hon kommer göra så mycket mer än hon gör nu". Fast hon skulle nog göra det sen x3

I alla fall så har dagen varit underhållande. Delvis i alla fall. Det var skönt att ha sovmorgon efter att ha varit tvungen att stiga upp klockan sex två dagar i rad. Vad som var mindre najs var ju det faktum att jag egentligen inte hade sovmorgon, utan bara försov mig och missade bussen. Vilket gjorde att jag missade hela första lektionen eftersom att mina bussar går så HIMLA ofta.

Det har varit en najs dag. Och när jag halvsov på bussen så drömde jag igenom en massa fina Mike-minnen. De mesta av dem var när vi står och checkar in hans rygg, för det brukar oftast vara den som är vänd emot oss när vi ser honom, av någon anledning.

Bomba min dumpning
Fangirlsquel av: Sofia

Måste ni stå och diskutera mig när jag inte vet om det?? ledset/jobbigt näää som du alltid säger :/

Undrar varför man oftast ser hans rygg, har inte tänkt på det tidigare faktiskt.

2008-10-16 @ 19:33:09

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0