Stirriga killen/Lilla söta killen

GAH!

Jag satt bredvid honom på bussen (om ni undrar vem kan ni kolla rubriken). Han var ju helt söt och det gjorde inte ens någonting att han luktade väldigt mycket av axe. DÅ är man verkligen söt!

Och jag satt såklart bredvid honom och var helt stirrig(hehe) och darrig. Jag vågade knappt kolla på honom. Så var jag helt skakig i benen och när jag klev av kunde jag knappt stå upp och sedan när vi kommit av bussen märkte jag att min arm dött. Den kändes ungefär som om den hade somnat och aldrig tänkte vakna igen ett bra tag.

Han var väldigt söt märkte jag. Därav namnet antar jag. Även om han inte är liten. Men han har väldigt blå och fina ögon.

Fjortis inlägg klart slut.

Bomba min dumpning

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0