Such a beautiful lie to believe in

Ingen låttext här inte. Jag tyckte bara att alla skulle få veta.

Prov idag. Det gick bra tror jag. Kanske VG, jag hoppas det. Jag svarade ju faktiskt på nästan alla frågorna. Och uppsatsen som jag har lagt längst ner i högen att göra i en månad nu var typ helt lätt att skriva. Jag skriver typ av boken, fast på ett mer enkelt sätt att fatta. Tror jag.
Äh, spelar roll, det är ändå inte jag som ska kunna det - Mohahahah!

Sen så var Mike i skolan och var helt blond. När Sofia sa det hörde vi att hon sa att han var lång och en hingst. Det var väldigt kul. Sen var vi hyper och skämde ut oss. Och sedan skolfoto efter en inte så aktiv svenska lektion.

Och sedan åt jag på Max med Linda och Sofia. Henrik var också där, men han satt bara där och var sällskap, så han åt ju inget. Sedan så gick Luleå-borna och sedan kom flickans bror in. Gustav alltså. Så satt Linda där och var helt röd i ansiktet och flyttade sig pinsamt åt sidan för att kolla på honom (hoppas ingen läser detta och blir arg - till mitt försvar säger jag att Linda har Paj och inte behöver en ny pojkvän (nu blir hon definitivt arg)).

Det var min dag det idag. Smiley-gubbe. Heeeej. Hihi. Myyys. Smiley-gubbe. Vi behöver ju inte vara dåliga på gramatik, ne (så stavar jag det med ett m)?

xoxo
Amanda.

Ps. Idag höll jag på fråga en kille om han var bög. Det var ett dåligt infall av mig. Vilken tur att jag inte gjorde det, för det skulle varit fult. Jag och mina faghag-fasoner.

Bomba min dumpning
Fangirlsquel av: Sofia

jag höll på att bita kalle i nacken efter att du hade bitit mig i axeln xD

2008-10-15 @ 20:07:27

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0