There's gotta be better than this

Imorgon åker jag till Stockholm. Eller snarare; Imorgon åker jag emot Stockholm. Jag kommer fram på torsdag. Jag kommer stanna där så kort tid ;__; I vilket fall som helst...

Jag kan bara gissa att min morgondag kommer att bestå i 1. matte-pluggande inför provet nästa vecka, 2. twilight-läsande inför bokrapporten som ska vara klar typ nästa vecka, 3. matlagande och 4. ignorerandes av de två första. Matten känns inte jätte lockande. Twilight känns ännu mindre lockande eftersom att Bella har gått och blivit, om möjligt, ännu mer irriterande och det enda som vägde upp henne var Edward och hans irriterande dryga (men ni vet att jag gillar dryga killar) sätt emot henne. Wow, vad jag längtar till han blir överbeskyddande och jag inte har någon som helst anledning att läsa vidare. Jag riktigt känner hur lockande vampyrerna är med sina "vi äter inte människor, vi är snälla, vi är snygga, vi har inga huggtänder och är helt perfekta" (ja, Sofia, jag gnällde inte på att de lyser, för det skulle kunna vara ok, kanske till och med coolt (eherm) om det fanns NÅGONTING annat (förlåt att jag gnäller om det hela tiden)).

Jag ser fram emot imorgon.

Om inte så kommer jag i alla fall ha tid att skriva på Romeo, vilket jag vet att Sofia kommer blir glad över. Antar jag. Om inte så kan vi se det som kompensation över att jag gnäller över Twilight-vampyrerna. Jag får gnälla en gång för varje sida jag skriver. Låter som en bra deal tycker jag.

Sayonara för nu,
Amanda.

Ps. Jag ser ju egentligen fram emot Stockholm, bara inte allt som jag måste göra på väg dit.

Bomba min dumpning
Fangirlsquel av: Sofia

hmm... om du skriver riktigt mycket så kan jag förlåta dig för din negativa inställning till mina vampyrer ^^

2008-10-28 @ 23:50:23

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0