This life is a waste of time

KLÄDER
Skor:
Svarta... erm... skorna?
Sneakers: Mina röda fejkisar
Jeans: Ljusblå från mormor
T-shirt: Vita, med mina teckningar på
Underkläder: Vanliga vita bomulls

ACCESSOARER
Väska: IKEA dataväska, som är trasig *suck*
Plånbok: Någon plåt samt en lite börs från H&M
Solglasögon: Fyrkantiga saker från H&M
Klocka: Sådant där glömnmer jag alltid ta på mig

BADRUM
Tandkräm: Colgate
Tvål: Någon peach-grej
Parfym: Cocos från Sephora
Medicin: Ingen
Vitamin: Äter vanlig frukt istället
Huvudvärkstablett: Alindrin tror jag

MAT OCH DRYCK
Mineralvatten: Flaska med kranvatten
Vin: Yuck
Bröd: Polar typ
Glass: B&J Cookie dough

HEMMA
Säng: Två enkla som blir en dubbel
Lakan: Vita
Espressomaskin: Enh i skåpet tror jag
Kylskåp: Ett vanligt vitt fullt med mat

ÖVRIGT
Frisörsalong:
 Någon random som har tid och billigt pris
Bank: Handelsbanken
Mobiltelefon: Någon Sony Eriksson
Färdmedel: Mammas rödlila cykel

Bomba min dumpning

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0