Today is a good day

Jag har faktiskt haft det väldigt trevligt idag. Även om jag blev VÄLDIGT ledsen över att damerna var elaka och sprang bort från mig när jag kom och ville säga hej.

Jag är helt glad över mammas ögonskuggborste. Och jag vill väldigt gärna köpa röd ögonskugga så att jag kan sminka mig sådär fint som Frank gjorde under Three Cheers perioden. Jag kommer typ att göra det väldigt mycket och ta helt mycket egobilder på mig.

Och vad tror ni, skall jag fortsätta med mitt "varje lov så byter jag hårfärg"? Ska jag fortsätta på den eller vill ni väldigt gärna att jag håller mig svarthårig? Jag tänkte inte köra på så extremt, med en avfärgning och sedan en blekning och någon kul färg eller någonting. Kanske brunt och rosa. Och då menar jag inte gamla bruna fägen utan mer som denna(fast ljusare):


Bomba min dumpning
Fangirlsquel av: JONna

Jag gillade dig som blond. Eller ja, jag gillar dig oavsett vilken hårfärg du besitter men jag tyckte blont var finast ^^ för då kan man stoppa en massa söta rosa färger i det. Men annars tycker jag brunt.. och rött!!

2008-10-24 @ 22:56:13

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0