Plågsamma minnen?

(Detta inlägg skrevs igår kring elva på kvällen, men datorn var elak mot mig.)

Kortaste sayonara någonsin måste jag få tro.

Jag tror jag medvetet vill plåga mig själv.

För bara en halv minut sedan kunde man finna mig uppkoplad på nätet (nähä), läsandes Sofias blogg. Inget fel i det, det är underhållande och inte alls plågsamt. Att jag däremot kollar upp vad hon skrivit i februari under Alla Hjärtans-helgen, det är ren och skär machosism. VARFÖR vill jag komma ihåg när det kändes som om jag borde hänga mig själv? VARFÖR vill jag läsa om när jag lade ner min gamla blogg på grund av en tonårings nöjen? VARFÖR vill jag må dåligt igen? VARFÖR tyckte jag det var underhållande att läsa att vi alla mådde lite små piss över det hela?

Jag är sjuk. Helt ärligt.

Sofia blev kär i Jared den sjätte februari. Det tycker jag är kul att läsa om däremot.

Bomba min dumpning
Fangirlsquel av: Sofia

haha....men jag har inte nämnt han i min dagbok förnst typ i maj!

2008-10-29 @ 14:05:14
Fangirlsquel av: Alina

hejhopp ha en fin dag! :)

2008-10-29 @ 14:10:52
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0