Where everything is nothing without you

Idag har jag bakat. Och gråtigt. Det blir känslosamma stunder här i huset när man försöker tvinga mig att fara på något Luftland med Wilma när jag inte vill sitta där i fyra timmar och göra ingenting. Speciellt när Matilda psykar lös och blir arg så in i helvete för att hon inte vill prata med sina kompisar för att de ska jobba.
Jag blev alltså känslosam för att jag inte har någon kompis som bor inom gångavstånd medans Matilda klagar över att hon inte kan prata med sina kompisar för att de ska jobba.

Nu ska jag fixa mig inför mina ego-shots.

Bomba min dumpning
Fangirlsquel av: Jonna

Amandaaaa. Jag såg precis Pride&Prejudice, där är det många många fina scener. Och jag har precis beställt ett nytt objektiv. Jag vill fota folk!

2008-10-27 @ 20:09:15

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0