Do you believe in love at first sight?

Okej, igår hade jag något jättebra att skriva, men orkade inte och nu kommer jag inte ihåg. Jo!

Bild igår. Första gången, enda lektionen på dagen. Kändes skööönt värre. Hur som helst; Vi skulle vara arton, nitton med han som hade bytt till bilden, men vi var under tio, max sju skulle jag tro. Bara det var ju kul. Hälften verkade vara treor > > Jag kände mig liten. Och vi ritade av en pappersbit. Mindre kreativa lektioner får man söka efter tycker jag nog.

Idag då. Fyra lektioner. Suck. Vi börjar med matten. Som jag ligger efter x antal sidor i för att jag har varit lat. Men det var inte det jag tänkte säga.

Det jag tänkte säga är att jag tänkte publicera de två nya kapitlen jag skrev klart igår på Romeo x Romeo, men dum som jag var glömde jag ta med mig mitt minneskort, det som jag har dessa två kapitel på. Så jag kan inte ladda upp dem. Suck. Jag känner mig korkad. Så jag ska ta och skriva på kapitel sju tror jag minsann. Och vänta på att någon av mina vänner ska anlända till skolan. Eller räkna matte som skulle vara mycket mer behövligt.

USCH! Jag orkar inte riktigt med just nu, jag vill sova.

Bomba min dumpning

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0