Even the best fall down sometime

Omg. Idag har varit typ en superfin dag. Söt data lärare som man får sitta och lära sig programering a med, snygg idrottslärare som typ kommer på en när man sitter och prata om honom ("Är det mig ni pratar om?") och Knut som är tillbaka.

Kan man typ radera Paul (eller Pål) ur livet? Och gärna allt annat otrevligt. Som jag sa till Sofia; Den dagen jag faktiskt får användning för andragradsekvationer så ska jag ringa henne. Kommer förmodligen ringa om annat, men just av den anledningen alltså.

Dataläraren är väldigt söt. Och rolig. Och frågar inte jobbiga frågor, som varför jag var borta på toa i typ tio minuter efter jag sprungit ut ur klassrummet med handen om näsan. Som läraren i korridoren ("Nämen ojdå, näsblod." Vad förväntar hon sig att jag ska svara; "Nämen jodå, näsblod" och sedan visa upp mitt blodiga ansikte?).

Idrottsläraren är också söt. Han är också kul. Han har bergis en snygg rygg och snygga underarmar. Och överarmar.

Owakare,
Amanda-san.

Dagens ord: Snyggighet.

Ps. W00t för "gamla" nötar låtar som Collide och Running Away. Måste tanka över till min dator. Nu.

Bomba min dumpning
Fangirlsquel av: Jonna

Det var ju inte idrottsläraren vi pratade om när han frågade det där! Det var ju vilka killegenskaper jag gillade !

2008-09-06 @ 23:33:18

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0