Even when it's over I'll still love you the same

Okej, lite modifierad text för dem som kanske känner igen, men jag bryr mig icke.

Jag ska sluta läsa Erikas blogg. Typ. Jag blir bara ledsen. Eller egentligen blir jag bara ledsen för att jag saknar henne. För att hon inte finns i närheten längre. Hade hon fortfarande bott kvar här och det hade varit lite mer än en månad sedan vi träffats sist hade det inte varit något större problem. Jag hade inte känt mig så ensam då. För hon hade funnits inom räckhåll.

Satans unge. Varför skulle du gå och flytta?

Jag kommer ner till dig snart. Om jag överlever väntan. Vilket jag just nu betvivlar.

Du får ditt brev i haiku.

Bomba min dumpning

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0