Godmorgon godmorgon, livet leker idag!

Imorgon är det Abisko. Jag stavar alltid helvetsnamnet fel först; Absiko. Kan lika gärna heta det, suger i alla fall.

Jag håller med Sofia, jag tror inte att det kommer bli överdrivet roligt. Kanske, om Peter är hjälpsam och om inte har vi i alla fall några andra lärare som kanske är snälla. Och jag har med mig mat och musik. Och pengar. I värsta fall kanske jag och ovannämnda person lifta hem till Luleå.

Jag var på Coop och handlade nyss. Precis när jag kommer ut och känner mig härligt töntig och sunkig med långkalsonger i handen så ser jag den snyggaste kille jag sett på typ hela veckan. Slog lungt två speciella lärare. Och jag kände mig ännu sunkigare. Suck. Men en fet hood där det står Råneå med versaler över mina bröst. Najs. Nu vet han vart han ska hitta mig i alla fall.

Skjut mig någon nu.

Bomba min dumpning
Fangirlsquel av: jonna

TVÅ lärare? :O

2008-09-25 @ 22:39:39

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0