I'm closer to where I started while chasing after you

Igår natt när jag låg i min säng, dator uppslagen bredvid mig precis som alltid så fanns det en enda förändring. Personen som jag tänkte på. Sure, jag har tänkt på denna Mr. H (jag tänker vara orginell framöver och låta det vara hemligt igen) flera gånger då jag varit på väg att somna, men aldrig så.

Vi har kännt varandra ett bra tag nu, men jag har aldrig seriöst tänk längre än en kyss (och ärligt talat tror jag att jag har råkat komma in på tanken att kyssa varenda en av mina kompisar - tjej som kille). Men helt plötsligt så såg jag oss gå längs med en gata och skratta och kyssas och mysa, precis så som jag brukar göra när jag är förälskad. Jag såg oss gå på bio, äta en fin fin gullig middag tillsammans och sedan låg vi bara hemma och kysstes.

Det är omöjligt att förklara hur konstigt det kändes från hur det var att till exempel ha liknande tankar om en viss mister lokalvårdare (men ändå inte lika samma, bara en kyss där med). Jag tror jag kommer tänka mycket på det här de kommande veckorna. Det kommer att vara jobbigt. Det kommer att bli en jobbiga två månader.


Mr. H. Oh My Buddah. Jag måste bara få skriva ur mig allting. Så jag ska nog göra det.


And I won't stop til the feeling is gone.


Bomba min dumpning
Fangirlsquel av: Sofia

WTF???

2008-09-07 @ 23:23:31
URL: http://nightsgrow.blogg.se/
Fangirlsquel av: Jonna

huht? .. :/

2008-09-09 @ 20:40:03

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0