Myyyyys

Igår hade jag min sista fet dag med allt möjligt, popcorn, ostbågar och choklad samt dricka. Fast ostbågarna tog inte slut så de lär ju få göra det idag istället. Plus att jag inte kommer att börja skriva ner vad jag äter förrens imorgon.

Men sen är det banne mig slut! Jag vill inte ha valkar på ryggen ;__; (Jag har inte det, men det känns att de snart kommer om jag inte sköter mig.)

Och om ni undrar anledningen måste jag säga att det är på grund av min hawta idrottslärare. Okey, that didn't come out right. Nä, men vi ska tydlgien få i uppgift att skriva en träningsdagbok och eftersom att jag mest bara äter onyttigt och aldrig tränar skulle det kännas Lite Pinsamt att lämna in en bok där det står:

21-08-08
50cl coca-cola
En chokladbit
En macka med skinka
osv...

Så jag ska börja springa också. För mamma och pappa har sagt att de tänker anmäla mig till New York Marathon året jag går ut gymnasiet. Som present. Så jag ska lära mig springa länge också.

Nu vet ni det.

Owakare,
Amanda-san.

Dagens ord: Träning.

Ps. Min lektion börjar klockan två idag, plus att det är den enda jag har ♥

Bomba min dumpning
Fangirlsquel av: Sofia

Varför ska du börja skriva ner vad du äter redan innan vi fått uppgiften?

2008-09-01 @ 21:15:36

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0