Skjut mig någon nu

GAH!

Herresatan. Fan.

GAH!

Hur kunde jag? Fan. Fan. Fan fan fan FAN! Satan. Satans jävla blodsugande jälva datorhelvete! VARFÖR SKULLE DEN HÄNGA SIG? Varför kom jag på den intelligenta idéen att logga ut för då kan jag logga in igen och allting är bra. Smaaart Amanda.

Satans helvete. VÄXLA ANVÄNDARE HETER DET, INTE LOGGA UT! Satan.

GAH!

Jag hade gjort en väldigt fin ny logo till denna vackra *host* sida, så att jag skulle få min förbannade Romeo layout, jag hade till och med skrivit en fin Romeo text då Sebastian och Emil ligger och myser i sängen, men neeeej, det går icke för sig. Då hänger datorn sig. NU SKITER JAG I DET!

Inte ett dugg finns kvar för jag hann ju inte spara ett skit.

Foxtrot Uniform Charlie Kilo. Sugar Honey Ice Tea.

Bomba min dumpning

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0