Och Jared suddade allt ut precis minsta streck på bilden...

Okej, jag börjar få Jonna-fula drömmar. Det är visserligen roligt, men Väldigt skumt. Nu kanske ni vill veta vad mer exakt det var jag drömde? Ja? Okej.

Lite suddigt är det allt, men jag kommer ihåg att jag och Sofia var på en strand kring typ medelhavet. Emellan åt sprang vi hem till min mormor och morfar som bodde i en lägenhet vid en tunnelbana för att sitta vid datorn. Vidare.

Vi var på stranden alltså. Sofia var allmänt Sofia-i-närheten-av-Jared-aktig för hon var i närheten av Jared. Som satt och ritade någon bit ifrån oss. Då menar jag bit som typ 20 centimeter bort. Han satt och ritade och suddade och ritade och suddade. Och jag började prata med honom. Sen slutade vi prata för jag skulle tydligen springa bort till mormor och morfar och sitta vid datorn. Sen kom jag tillbaka och Jared hade inte kommit någon bit på sin teckning utan suddade ut allting. Så började han om och den blev bra och symetrisk och allting och sen tänker han börja sudda igen och då kände jag mig tydligen väldigt manad att hindra honom så jag sa att bilden var jätte fin och att han inte skulle sudda något. Så han gjorde inte det. Sen fet nitade Sofia mig så mitt öga och min näsa svällde upp, samt att jag fick näsblod. Jag tror hon blev  sur över någonting.

The Art of Talking Withut Talking.

Det var i alla fall allt.

Owakare,
Amanda-san.


Bomba min dumpning
Fangirlsquel av: Sofia

Hahahahahahahahaha xD

Jag tror jag dör. Det var ju helt sjukt! Jag ber om ursäkt för mitt drömjag. Jag tror jag gillade att kolla när Jared suddade, han måste sett sexig ut eller något.

2008-09-07 @ 23:22:31
URL: http://nightsgrow.blogg.se/

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0