Well I'm open and you're closed


Jag vet att jag lagt upp den tidigare, men det skadar inte med en påminnelse (Eller vad tycker du Sofia?)



Dessutom har jag även hittat detta fina band. Tyckte först att det var Nickelback, men det visade sig att det var fel. Bandet heter Staind och låten Believe (Sofia kan känna sig manad till någonting här tycker jag, så ska jag försöka fixa upp Romeo x Romeo. Snart tre färdiga, oupplagda kapitel klara.

Bomba min dumpning
Fangirlsquel av: Sofia

Jag känner mig inte särskilt manad alls eftersom jag i torsdags la upp samma video på min blogg och undrade om jag skulle kunna samla in en av de tjänster jag gjort folk under året och få dom att fixa låten åt mig...

2008-09-06 @ 18:56:05
Fangirlsquel av: Sofia

Eftersom nedladdning på den här datorn inte är en särskilt positiv erfarenhet som jag kanske har berättat om tidigare? M o P datorn är seeeeeeeeeeg som fan.

2008-09-06 @ 18:57:09
Fangirlsquel av: Sofia

Amanda jag skäms som en hund här, seriöst FÖRLÅT. Jag vet inte varför jag skrev sådär. Helt plötsligt var jag bara pissed off. Det var verkligen inte meningen och om du loggar in på msn kan jag skicka låten, jag upptäckte att det gick att ladda ner musik på stenåldersdatorn.

2008-09-06 @ 19:41:05

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0