.737 CV och vuxenliv

Idag ska jag minsann skriva mig ett CV och skicka in så jag får sälja jordgubbar i sommar. Huuuh~ Det blir nog första riktiga steget in i vuxenlivet, jag har aldrig tidigare skrivit ett CV. Okej, jag hjälpte att skriva ett till en tjej en gång, men det räknas inte, det var hennes steg in i vuxenlivet, inte mitt.

Jag ska söka till ett jobb som kräver CV. Vad mer vuxet finns det? Okej, ett jobb som kräver CV och inte bara varar i några veckor är kanske lite mer vuxet, men men. Jag kan ju inte ha en heltidstjänst om jag går gymnasiet heller!

Well, nu ska jag väl skriva lite CV (och kanske programmera lite också).

Bye~

Bomba min dumpning

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0