.739 Olivpojkar och sträckta vader

Idag innan jag och Linda gick till stan så passerade vi David och Oskar i korridoren. David såg så där glad ut som han brukar göra och jag kunde inte låta bli att skoja lite med dem, det är ju trots allt första april. Så när vi passerar varandra så ropar jag "Trevlig helg!" och sanna mina ord när jag säger att jag vek mig dubbel av skratt när David hälsade samma tillbaka och Oskar fick säga åt honom att det minsann var onsdag idag x3

På stan så åt jag och Linda varsin glass och så hade jag väldigt kul och Linda mindre kul när hon stod i kassan på H&M bakom Olivpojken.

På vägen hem på bussen så klev f.d. Natur-Emo:s kompis på bussen och han skulle minsann sitta bredvid mig. Fast det finns väl inte så mycket att klandra honom för eftersom bussen mer eller mindre var väldans full i övrigt. Även om jag hellre hade suttit bredvid LTU-killen.
I vilket fall som helst så fick jag erfara hur det är att försöka sova samtidigt som man försöker hålla koll på att man inte ser stendum ut när man gör det (för det vill man inte göra, vem som än sitter bredvid en), men jag tror jag misslyckades.

Sen kom jag hem, åt och skrev lite i min dagbok (min privata alltså, så det kommer ni inte få höra om) och sedan spelade jag lite olika spel på datorn (Harpan, Hjärter, Spindelharpan, Röj) och sen när jag bestämde mig för att plugga lite Biologi till provet imorgon så bestämde sig universum för att det minsann inte alls är dags för det så jag sträckte vaden ;_; Ajaj.

Så nu sitter jag här, har fortfarande lite ont i vaden och har fortfarande inte läst i boken. Jag borde nog göra det, så jag vet hur man ritar korsningsscheman till imorgon. Även om det är det enda jag faktiskt vet hur man gör.


Bomba min dumpning

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0