.745 Och tre lökar som stod i karaffen

Idag så har det varit en slapp dag. Ganska slapp i alla fall.

Det hela började med att jag nästintill fick springa till bussen eftersom jag som vanligt var sent ute med att gå till den. Jag hann i tid i alla fall.

Första lektionen var ju Gestaltning, som vanligt, men den lektionen var väl allt annat än vanlig. Vi satt och lyssnade på Mattias, 40, poet/musiker/fembarns far. Han var... inte knäpp, men väldigt udda. Men som David sa "Han är i alla fall inte emo <3".

Sen hände lite annat smått och gått och sedan så höll jag nu på skriva någonting som hör hemma i min privata dagbok som står hemma i en bokhylla, undangömd och fint.

Nåväl, nu tänkte jag faktiskt kolla på Eurora om det finns någon som känner att de vill köra lite varg-roll med mig, annars får jag väl ta och nöja mig med att skriva på Romoe. Jag vet att det finns andra som blir nöjda om jag måste göra det.

Sayonara~
 


Bomba min dumpning

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0