.746 And I spent the night dancing~

Och natten har spenderats på diverse olika platser - inte dansandes dock. Bland annat soffan i Persöns byahus då vi planerade att rollspela där, men lyckades mindre bra. Även sängen i mittenrummet i Erikas hus fick den äran att agera min säng för en natt.

Det som däremot lyckades med rollspelet var att ge mig en fin karaktär och en liten idé. Men dessa tänker jag inte avslöja än. Faktiskt. Någon gång får ni väl säkert se en bild på mig.

Men som sagt har jag varit i Persön sedan igår kväll. Och för att quota David: "Om du inte blir sjuk nu så har du ett immunförsvar av titan." Tja, om vi säger så här så har väl dessa två gott runt och hostat konstant på mig. Och jag tror jag aldrig har sett David så miserabel x'D

Nåväl, än så länge mår jag bra. Jag känner mig lite konstig, men det brukar jag göra. Så vi får väl se om jag har ett immunförsvar av titan eller inte.

See ya soon~!

Bomba min dumpning

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0