.747 Måleri en sådan här söndag

Och för första gången så fick jag se hela framträdandet med Erik i körslaget när de gjorde sin så kallade kupp och hade med hela EMD. Great. Bara några månader sent. Men w00t för tv4 Anytime <3

I vilket fall som helst så har det inte hänt överdrivet mycket idag. Faktiskt. Lite the Sims 2 spelande, lite akvarell målande till Tim (jag kan nu med lättat hjärta säga att hans julklapp är klar :'3 Om än tre månder sen xD). Har även fotat målningen, men eftersom Tim inte ska lyckas se den innan han faktiskt får den så lägger jag inte upp förrens imorgon. Vilket påminner mig om att jag måste ringa till Erika och säga åt henne att de inte får åka någonstans imorgon så att jag kan komma förbi och lämna målningen. Samt hänga med dem också.

Måste erkänna att det var min första akvarellmålning sedan högstadiet och att den inte blev så jätteepisk som jag hade föreställt mig. Men nästan :'D

Jag uppdaterar lite mer senare, om det händer någonting! Tjohejs!

Bomba min dumpning

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0