.749 The House of Horrors

Här sitter jag hemma i Erikas datarum, vid en Mac dator som jag inte har någon aning om hur man gör större än eller mindre än tecken (de där fina sakerna man använder när man vill göra pilar) eller stjärnor för den delen.

Känn er ÄGDA!

Samtliga (Tim, Erika och Jag-sama) befinner oss här inne och ägnar oss alla åt textrollspel och jag helt enkelt känner hur kärleken flödar~ Jag gillar minsann i mig Kyan och Miryam och de är helt störda och underbara. Vilket i och för sig alla karaktärer faktiskt är.

...

I rollspelet alltså, det finns en helt del skräp ute i rollspelsvärlden som inte borde få andas. Eller kallas rollspelskaraktärer.

Men men! Ni får faktiskt inte stjäla mer av min dyrbara tid med Erika, Tim och Liv (även om jag ska sova här x3) så nu får ni faktiskt stå ut med att jag inte skriver något mer. Faktiskt.

Hejdå.

Bomba min dumpning

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0