.750 Tomorrow, tomorrow is only a day away

Morgondagen kommer nog att börja mindre trevligt, gissar jag. Eller morgondagen och morgondagen, idag, om åtta timmar. Eller sex.

Det hela börjar med att jag vaknar om sex timmar. Kommer förmodligen att försöka väcka Erika och Tim, men sedan misslyckas och efter det så äter jag frukost. Om sju timmar sitter jag på bussen, osminkad, med fettigt hår och samma kläder som jag sitter i nu (som jag mest troligt kommer sova i också). Om åtta timmar så ska jag försöka förklara för vår Programmeringslärare att jag minsann impulssov hos en kompis och att jag varken hade med mig klädombyte, tandborste eller dator. Vilket resulterar i att jag inte har någon dator på programmeringen imorgon heller.

Tomorrow will be a great day!

Nighty night!

Bomba min dumpning

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0