.751 Godmorgon välden, vilken underbar dag!

Godmorgon mina sköna!

Igår blev inte så sent. Inte senare än mitt sista inlägg i alla fall. Och om cirka en timme så befinner jag mig på bussen någonstans mellan Persön och Luleå. Underbart. Jag visste väl att jag skulle överdriva hur mycket tid det skulle ta för mig att klä på mig, tvätta ansiktet, äta frukost och borsta tänderna.

Okej, så mycket till frukost blev det inte. Ett glas oboy. Det har ingenting med ätvanor att göra, jag vill bara inte väcka någon för att jag ska äta någonting. Dessutom är jag inte hungrig och vi har en tidig lunch idag.

Fortfarande ingen dator till programmeringen, men det misstänkte jag väl att jag inte skulle ha heller. Tandborste ordnade det sig med. Nåväl, jag får väl gå upp och kolla på sovande Tim och Erika tills jag måste gå till bussen.

Vi höres!

Bomba min dumpning

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0