.753 HOOOOT~

Det har hänt igen. Det jag sa inte fick hända och ingen har någon som helst aning om vad jag snackar om x'D

Det har i vilket fall som helst hänt igen. Och ja, jag ska förklara precis vad det är som har hänt igen.

I have gone and fallen utterly and completely in love with a roleplayingcharacter of mine again. I know, I know, det är pinsamt >w< But hear me out (w00t för engelskan som tar över min blogg?)!

Kyan är helt underbar. Okej, han är en dryg, men ganska charmig demon som tar betalt för att ha ihjälp folk med sin specialtillverkade .45 Magnum och han skulle väl förmodligen kunna ha sex med allting på två ben som rör sig, men han är UNDERBAR~ Och jag förstår inte hur jag, lilla jag, har kunnat komma på honom. Så UNDERBAR är han.
Och Gud, så han ser ut OwO Om han hade funnits på riktigt, då hade han lugnt kunna få låsa in mig i en bur i sitt rum låta mig svälta ihjäl i mig egen smuts, så länge som han kom in och visade sig varje dag. Och kanske sin tatuering på bröstet också x3

Oh gosh. Jag är lite rädd för att ladda upp bilden på honom, så snygg är han. Dock har jag inte hunnit scanna in den än (he he he), så ni får inte se den förrens om några timmar, alternativt imorgon.

Vi hörs (såvida jag inte drunknar i mitt eget saliv)!

Bomba min dumpning

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0