.755 Trötthet

Jag vet inte vad som har flugit över mig. Jag har varit så otroligt trött de senaste dagarna, så trött och allting har gått så segt att det inte känns som några dagar utan några veckor. Några månader och några år. Oturligt nog har det bara känts som några år, jag har inte fått någonting gjort mer än vanligt.

Att springa runt och vara trött och pigg i berg-och-dal-banor är verkligen tröttsamt. Det gör att jag knapp orkar med någonting annat. Jag är lite pigg i skolan, mest på rasterna. Sen är jag trött på lektionerna.

Nåväl, nu ska jag ta igen det jag har missat med att läsa till Idrotts-teori-prov-helvetet. Fast jag har läst det. En gång i alla fall.

Jag kommer nog somna tidigt ikväll. Så får jag läsa det på bussen (det kommer jag inte, jag kommer att somna) och på svenskan (vilket jag halvgör, eftersom jag kommer sitta och snacka med alla hela tiden) och lite under lunchen (blir väl knappast av).

Godnatt~

Bomba min dumpning

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0