.759 Dance with the Devil

Goderafton, goderafton, så här på Långfredagen, precis innan avresan emot Blåkulla. Kvällens dans är reserverad till Djävulen själv.

Nä, men allverligt.

Nu har jag sedan nästan tjugofyra timmar befunnit mig i Hoff-Holmgrens residens.

Gårdagens afton spenderas med att se gamla Disney klassikerna Ringaren i Notre Dame, som för övrigt måste vara den mörkaste Disney-filmen ever - inte ens protagonisten får sin kvinna - samt Törnrosa som var mer våpig än vad jag faktiskt kom ihåg. Måste skydda mig själv genom att säga att jag inte har sett den på tio år x3

Sedan åts en ganska saltad middag, men väldigt underbar middag, lagad av frun i huset och vi hade underbara konversationer om bland annat kryddor. Mycket skratt och god mat.

Sen plågade jag Simon lite grann. David också.

Efter det sov vi lite, jag vaknade av att jag var dränkt i svett på bröstet - very odd indeed - så jag gick och tvättade av mig. Sova lite till, vakna med rejält ont i halsen och dricka en massa tea innan jag och David masade oss till Statoil och köpte halstabletter och coca-cola.

Sedan dess har jag suttit och ritat kartor, skrivit ner landinformation och strax skall jag börja med NPC:na och min egen karaktär. Förhoppningsvis så är jag klar med det hela tills rollspelet skall börja kring sex-sju tiden.

Sayonara~

Bomba min dumpning
Fangirlsquel av: Sofia

Visst la du märke till att Törnrosa är väldigt lik Linda? Jag såg den igår för första gången och reagerade på att dom har likadan kindben, ögon och hår.

2009-04-11 @ 12:28:24

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0