.760 E.P.I.C.

Jag har för första gången varit spelledare! Och det gick väl hyggligt. Jag hade världens mest epic intro fick jag sagt och jag gjorde bara beginner mistakes~

I feel very EPIC. Egoistic Person In Cheerfulmood. Okej, jag suger på att hitta på engelska ord på C:n så jag sätter ihop två ord till ett för att det typ ska funka.

Nåväl, jag känner mig epic. Och alla mina karaktärer var bishies.

Good night~

Bomba min dumpning
Fangirlsquel av: Jonna

Vad är egentligen för nybörjarfel man kan göra som spelledare?

2009-04-11 @ 09:55:22
URL: http://bringdanger.blogg.se/
Fangirlsquel av: Erika

Excentric Prisoner in Cherryland :'D

2009-04-12 @ 18:37:05

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0