.770 Och jag gillar att snuggla med blonda killar

Idag vaknade jag halv tio, jag tycker att det är ganska tidigt faktiskt. Men jag kände mig inte så hurtig, så jag steg inte upp förrens halv tolv x3

Nu har jag ingenting annat att skriva heller.

Eller jo!

Jag hade återigen en ful dröm. Jag var på gamla OBS! (numera Coop Forum), men det hette Ica Maxi (vilket är otroligt ful bara det). Men sen så visade det sig att det inte var en stormarknad, utan Anakin Skywalkers bostad. Detta var efter han hade blivit ond, fast sen hade han blivit god igen (ungefär som att tiden hade spolats tillbaka, men allting hade ändå hänt). Sen så sprang han och jag runt tränade i hans enorma vita sovrum innan vi låg och snugglade i hans säng.

Och jag har ingen aning om varitfrån jag får alla killar. För några månader sedan så drömde jag om Ryan Philippe och nu Anakin. Och jag har inte ens sett en Star Wars-film på länge.

Bomba min dumpning

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0