.774 Matte, fysik och snälla Dracula! Döda mig! Q_Q

Jag har mer eller mindre insett hela veckan att jag måste plugga fysik och matte. Vilket jag mer eller mindre inte alls gjort på hela veckan. Och det suger. Eller det gör så att jag suger.

Men att jag skriver det nu påminner mig även om att jag inte har läst någonting på Dracula heller. Vilket skulle vara klart nu i veckan (trots det underbara påsklovet vi har just nu). OCH NU SUGER JAG GENAST ÄNNU MER Q_Q

Oh gosh, jag har verkligen inte alls tid att bara sitta och svamla vid datorn. Men jag VILL INTE räkna. Varken matte eller fysik. Men jag vill inte heller sitta och läsa Dracula (av någon anledning). Jag vill inte göra någonting hjärnstimulerande, jag vill bara sitta och jäsa. Är det för mycket begärt av världen att låta mig jäsa och inte göra någonting? Eller i alla fall ge mig någonting för att inspirera mig till att räkna?

...

Nähäpp, ingenting hände.  Så jag misstänker att jag får sitta och försöka plugga utan någon inspiration.

Bomba min dumpning
Fangirlsquel av: Jonna

Jag kanske kan lugna dig lite med att säga att jag inte heller läst ut min bok och jag har inte pluggat ett skit i matten och fysiken..

2009-04-17 @ 15:50:12

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0